W3C
Saiz Font
Bahasa
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Map
  • RSS Feed
  • Google Play
  • QR Kod
HEADER WEB

Modul Dokumen Kontrak

Dokumen perjanjian seelok-eloknya ditandatangani dalam tempoh dua (2) bulan selepas surat setuju terima. Bagaimanakah dokumen perjanjian dapat diuruskan dalam tempoh masa tersebut?

Jawapan bagi menyegerakan penyediaan dokumen, agensi kerajaan perlu:

  1.  Menentukan dokumen perjanjian telah diluluskan oleh Penasihat Undang-undang

  2. Memastikan salinan contoh perjanjian dicatatkan dalam dokumen tender

  3. Draf dokumen perjanjian disediakan dalam tempoh masa yang ditetapkan

  4. Draf dokumen perjanjian dipersetujui dan ditandatangani oleh kontraktor dalam tempoh masa yang ditetapkan

  5. Dokumen perjanjian dimatikan setem atau pengecualian duti setem

  6. Semua dokumen sampingan seperti bon pelaksanaan perjanjian lengkap dan disempurnakan

  7. Dokumen perjanjian dihantar untuk ditandatangani oleh pegawai yang diberi kuasa.

Hakcipta © 2017, Pejabat Kewangan Dan Perbendaharaan Negeri Kedah. Semua hakcipta terpelihara.
Penterjemahan Google digunakan untuk bahasa selain daripada English dan Melayu.
Sesuai dipaparkan menggunakan Mozilla Firefox / Chrome / Internet Explorer 9.0 ke atas dengan resolusi 1280 x 768

Kemaskini Terakhir: Rabu, 13 Disember 2017 
Ezyweb Content Management System

Perbendaharaan Negeri Kedah
(Pejabat Kewangan Negeri Kedah)
Aras 3, Blok E Wisma Darul Aman, 05503, Alor Setar, Kedah Darul Aman
No. Tel : 04-7744000/4010/4599
No. Faks : 04-7744578/ 04-77330910
Email: pbnk[at]kedah[dot]gov[dot]my